موسسه مکتب الشهداء

🚩 ما ملت امام حسینیم- ما ملت شهادتیم

موسسه مکتب الشهداء

🚩 ما ملت امام حسینیم- ما ملت شهادتیم

🔴 اگر امروز بوی شهید از رفتار و اخلاق کسی استشمام شد، شهادت نصیبش می شود.

۶ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

۲۸
فروردين

رهبر انقلاب اسلامی در سخنرانی نوروزی خطاب به ملت ایران (۱۴۰۰/۱/۱)، برخی از اقدامات دشمن در جهت بی‌رونق کردن انتخابات ۱۴۰۰ را برشمردند که در این اطلاع‌نگاشت مرور می شود.

  • Maktab al shohada
۲۸
فروردين

* شماره‌ی دویست‌ و هشتاد و چهارم هفته‌نامه‌ی خط حزب‌الله با عنوان «این حرف قطعی است» منتشر شد.

* رهبر انقلاب از نوزدهم دی‌ماه ۱۳۹۹ پس از گمانه‌زنی‌هایی در فضای سیاسی کشور پیرامون رفتار جمهوری اسلامی در قبال برجام، «حرف قطعی» جمهوری اسلامی در این زمینه را بیان کردند. این سیاست قطعی پس از آن در سخنرانی‌های رهبر انقلاب مجددا مورد تاکید قرار گرفت. خط حزب‌الله در این شماره بیانات رهبر انقلاب برای صیانت از حق غصب شده‌ی ملت ایران و تأکید بر رفع همه‌ی تحریم‌ها در عمل و راستی آزمایی از سوی ایران را مرور کرده است.

* در آستانه‌ی روز ارتش جمهوری اسلامی ایران خط حزب‌الله گزیده‌ای از بیانات سال ۱۳۸۱ رهبر انقلاب در دیدار جمعی از روحانیون و نمایندگان ولی فقیه در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، را برای نخستین بار منتشر کرده است.

* خط حزب‌الله براساس بیانات رهبر انقلاب در محفل انس با قرآن کریم، سخن هفته‌ی این شماره‌ را به بررسی موضوع «هدایت قرآنی» اختصاص داده است.

* شماره‌ی این هفته‌ی خط حزب‌الله به روح مطهر شهید مدافع حرم سیدجلال حبیب‌الله پور تقدیم می‌شود.

  • Maktab al shohada
۱۶
فروردين

فضای مجازی رابه نفع ارزشهای ملت مدیریت کنید

http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/home/rect-1-n.gif حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سخنرانی نوروزی از رهاکردن فضای مجازی گلایه و بر مدیریت آن تأکید کردند. در پی این بیانات برخی از مهم‌ترین توصیه‌ها و تذکرات رهبرانقلاب درباره مسائل حکمرانی و مدیریت فضای مجازی بازخوانی میشود.

* قوی شدن در فضای مجازی برای کشور حیاتی است
قوی شدن کشور جزو هدفهای ما است... ابعاد قوّت ابعاد وسیعی است... امروز قوّت در فضای مجازی حیاتی است؛ امروز فضای مجازی حاکم بر زندگی انسانها است در همه‌ی دنیا؛ و قوّت در این [زمینه] حیاتی است. ۱۳۹۹/۱/۰۳

* آرایش جنگی بگیرید
امروز دشمنان از لحاظ فضای مجازی، دارند برنامه‌ریزی میکنند برای اینکه از این طریق به کشور ضربه بزنند... از لحاظ فضای مجازی آرایش جنگی گرفته؛ در مقابل این دشمنی که آرایش جنگی در مقابل ملّت ایران گرفته، ملّت ایران بایستی آرایش مناسب بگیرد، باید خودش را آماده کند در همه‌ی بخشهای مختلف. ۱۳۹۸/۲/۱۱

* مرکز ملی فضای مجازی باید تصمیم‌گیری فعال داشته باشد
شورای عالی فضای مجازی وظیفه دارد مرکز ملّی فضای مجازی کشور را ایجاد نماید تا اشراف کامل و به روز نسبت به فضای مجازی در سطح داخلی و جهانی و تصمیم‌گیری نسبت به نحوه مواجهه فعال و خردمندانه کشور با این موضوع از حیث سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و محتوایی در چارچوب مصوّبات شورای عالی و نظارت بر اجرای دقیق تصمیمات در همه سطوح تحقق یابد. ۱۳۹۰/۱۲/۱۷

  • Maktab al shohada
۱۴
فروردين

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار اعضای ستاد برگزاری کنگره ملّی چهار هزار شهید استان یزد (۱۳۹۹/۱۲/۲۵)، مردم یزد را پیشتاز در عرصه ابتکارات در مبارزات انقلابی و بعداز انقلاب دانستند و برخی از آن موارد را برشمردند که در این اطلاع‌نگاشت مرور میشود.

  • Maktab al shohada
۱۴
فروردين

 

  • Maktab al shohada
۱۴
فروردين

* شماره‌ی دویست‌ و هشتاد و دو هفته‌نامه‌ی خط حزب‌الله با عنوان «فضای مجازی را به نفع ارزشهای ملت مدیریت کنید» منتشر شد.

* خط حزب‌الله در این شماره توصیه‌ها و تذکرات رهبر انقلاب درباره مدیریت فضای مجازی را بازخوانی کرده است.

* سخن هفته‌ی این شماره‌ی خط حزب‌الله، به مناسبت انتشار بیانات رهبر انقلاب در دیدار اعضای ستاد برگزاری کنگره ملّی چهار هزار شهید استان یزد، تکلیف جامعه مؤمن انقلابی برای صیانت از پیام شهیدان را بررسی کرده است.

* شماره‌ی این هفته‌ی خط حزب‌الله به روح مطهر شهید مدافع حرم سعید خواجه صالحانی تقدیم می‌شود.

  • Maktab al shohada