موسسه مکتب الشهداء

🚩 ما ملت امام حسینیم- ما ملت شهادتیم

موسسه مکتب الشهداء

🚩 ما ملت امام حسینیم- ما ملت شهادتیم

🔴 اگر امروز بوی شهید از رفتار و اخلاق کسی استشمام شد، شهادت نصیبش می شود.

هفته دفاع مقدس گرامی باد

دوشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۹، ۰۳:۵۶ ب.ظ

امنیت کشور به برکت دفاع مقدس است که نشان داد هر تجاوزی پاسخ کوبنده می‌گیرد

 

 

۱/امام خامنه ای: ما کِی میتوانیم اهمیت و عظمت رزمندگان را درست تشخیص بدهیم؟ آن وقتی که عظمت عرصه و میدان را بتوانیم تشخیص بدهیم؛ عظمت میدان یعنی تعریف دفاع مقدس/ باید آنچه را که حقیقت است گفت. تحریف، امر جدی و خطر بزرگی است و دست تحریف وجود دارد.


۲/رهبر انقلاب: کار بزرگ امام این بود که از اول، دشمن اصلی را شناخت و تشخیص داد که صدام یک ابزار است. امام میفرمود آمریکا از شوروی بدتر، شوروی از آمریکا بدتر و انگلیس از هر دو بدتر است. یعنی شناخته بود که اینها عاملان اصلی و پشت‌صحنه‌ی جنگ هستند/ ثانیاً یک تشخیص حیاتی امام داد و آن این بود که این مسئله‌ی مهم را ملت ایران میتواند حل کند.
 

۳/ رهبر انقلاب: دفاع مقدس یکی از عقلانی‌ترین حوادث ملت ایران بود. بعضی‌ها مجموعه‌ی دفاع مقدس را متهم میکنند به بی‌تدبیری؛ مطلقاً این‌طوری نیست/ حتی قبول قطعنامه در آن شرایط که امام از آن تعبیر کردند به نوشیدن جام زهر، این هم مدبرانه بود؛ اگر مدبرانه و عاقلانه نبود، امام انجام نمیداد. ما از نزدیک شاهد بودیم و میدیدم که چه دارد میگذرد. کار، بسیار عاقلانه بود.

 

۴/ رهبر انقلاب: دفاع مقدس سرمایه‌های انسانی ما را ارتقا داد. خوشبختانه از عناصر حاضر در دفاع مقدس، افراد بی‌شماری بعدها، امروز، دیروز مشغول خدمتگزاری بودند و هستند که یک نمونه‌اش شهید عزیز ما شهید سلیمانی بود که در عرصه‌ی دیپلماسی و بین‌المللی و در منطقه یک فعالیت شگفت‌آوری داشت. واقعاً هنوز ملت عزیز ایران از گستره‌ی کار شهید سلیمانی مطلع نیستند/ پایه‌گذاری امثال قاسم سلیمانی‌ها در دوران دفاع مقدس گذاشته شد.

  • ۹۹/۰۶/۳۱
  • Maktab al shohada

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی